Fitness 2013

Moro

Ei tässä paljoa auta ihmetellä. Joten aamulla otettiin niin sanotusti härkää sarvista ja lähdettiin Traineriinan GolfFit tunnille. Voi morjensta, kyllä on huonossa kunnossa ukko. Positiivista siinä on se että ei reenaamalla ainakaan huonommaksi muutu. 🙂
Mulla on nyt jo vatsalihakset ja pakarat kipeet, saas nähdä minkälaista on huomenna aamulla.

Tosiasia on että paremmassa fysiikassa on helpompi vetää palloa pidemmälle. Mietin tossa aikaisemmin että pitää tehdä sellainen Swingi video, siis sellanen vähän parempi kuin vaan 240fps otos. Niin että kertoo siinä jotain, pitää tehdä se niin että käy ensiksi tuolla jumpassa avaa kehoa ja hakee notkeutta ja sitten vasta kuvaa videon. 🙂 Ei ainakaa paikat jännitä. Tulis sellassia Eurosport Singejä. 🙂

Syväkyykky, se on sellainen perusliike joka pitäisi kaikkien saada tehtyä, se kertoo aika paljon kehosta ja siitä että miten tiukalla on mitkäkin paikat. No mulla se alko tökkimään niin kävin Espoon Urheiluhierontakeskuksessa hieromassa pohkeet ja penikat auki. Sattu muuten sitten ihan törkeesti, mutta kyllä autto. Mesta löytyy täältä. No sitten pari päivää ihmettelin ja testailin kotona niin vaikeaa oli.
No, aamulla jumpassa sitten sitä tehtiin ja tehtii aika paljon muutakin kunnes tuli tehdä uudestaan. No perkules alko pyrstö putoo paljon alemmas ja se tuntui helpolta. Tuli mielettömän positiivinen fiilis.

Joten siitä sitten vain sain vahvistusta ajatukselle että nyt pitää vetää tiukka 4 kk Fitness rypistys ja saada ranka parempaan fyysiseen kuntoon ja sillä hakee kehoon vähän lisää liikettä.

Sen minkä taas huomasin että pitää hiilareita tankkaa enemmän, vedin eilen illalla kunnon setin rahkaa ja protskua niin että jaksaa jumppaa niin pirulainen, joko söin liian vähän tai sitten liian aikaisin, koska tuli ihan törkee nälkä kesken reenien, joten ens maanantaina pitää mättää Hiilareita ja Proteiinia huuleen. Okei, en mä eilen tainnut syödä kuin jonku 1200 caloria joten se on liian vähän.

Mut ei kai täs ketään, nyt pitää muistaa illalla vähän venytellä kotona ja juoda paljon nestettä päivän aikana. niin hyvin se keho siitä palautuu. 🙂

En tiedä voinko tehdä näin, mutta Haastan teidät kaikki tekemään enemmän fyysistä rasitusta keholle kevään 2013 aikana. Jos et meinaa saada aikaiseksi itse niin TSGA jeesaa siinä. Mä voin tulla sparraa ja auttaa ruokavalion tekemisessä.  Yhdessä tämä homma hoidetaan.

-Nakki

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *